понедельник, 15 апреля 2013 г.

Ինչպես տեսնել Hidden File-երը Linux-ում

Սկզբից մենք պետք է հասկանանք, արդյոք գոյություն ունի մեր թաքնված ֆայլը, որը մենք ուզում ենք գտնել։ Դրա համար սեղմում եք Ctrl+Alt+T - բացվում է տերմինալը։ Գրում ենք ls -a և տեսնում ենք մի մեծ ցուցակ։ Ասենք, թե՝ ես ուզում եմ բացեմ իմ .minecraft թղթապանակը։ Դրանից հետո գրում ենք․


gsettings set org.gnome.nautilus.preferences show-hidden-files true

Տերմինալը ռեակցիա չի տա․․․ Թվում է, թե ոչինչ չեղավ․․․ Բայց ! Բացում ենք մեր Home Folder թղթապանակը ձախ կողմի toolbar-ից, և Bam ! Տեսնում ենք լիքը թղթապանակներ։ Գտնում ենք մեզ անրաժեշտ թղթապանակը և անում ենք այն, ինչի համար որ ես գրել եմ այս հեքիաթը։ Իսկ նրա համար, որ այևս թղթապանակները չտեսնենք, գրում ենք․

gsettings set org.gnome.nautilus.preferences show-hidden-files false

Ինչպես նկատեցիք, պետք է ուղղակի True սարքել False.
Եվ այսպես, վերջացավ մեր հեքիաթը․․․ Երկնքից ընկավ 3 խնձոր․ մեկն՝ իմ գլխին․․․ Ճիշտ է՝ ես ուշաթափվեցի, չեմ հիշում դրանից հետո ինչ եղավ․․․ ։D


 

Комментариев нет:

Отправить комментарий