суббота, 3 ноября 2012 г.

Բլոգ որը ծաղկում է ամեն օր

Բարև ձեզ սիրելի այցելողներ... Ինչպես տեսնում եք իմ բլոգը ամեն օր ավելի է ծաղկում և մեծանում... Երևի դուք արդեն տեսել եք իմ նոր Օնլայն չատը: Շնորհակալություն այն ավելի քան 650 մարդկանց ովքեր, որ այցելեցին իմ բլոգը: Ամեն օր կայքը կթարմացվի և կդրվեն ավելի շատ, նոր և հետաքրքիր բաներ: Եթե դուք երեկվա 11-ի կողմերը մտել էիք իմ բլոգ, երևի նկատել եք իմ անվերջ փորձերը գցել The Simspons մուլտիսերիալ իմ բլոգ... Բայց ապարձյուն էր... Չնայած ինչ ենք տխուր բաների մասին խոսում: Այսօր ժամը 2-ին մտեք իմ օնլայն չատը, կզրուցենք և կխոսենք նրա մասին թե ինչ է կարելի ավելացնել իմ բլոգին: Հիշեցնում եմ, որ դուք կարող եք գրանցվել չատում, դա անվճար է և շատ արագ: Դուք անցնում եք 6 քայլ որոնցից 2-ը պարտադիր չեն... Հիշեք, որ հայհոյանք օգտագործելու կամ թրոլլինգ անելու համար ձեզ սպասվում է "Ban": Հաջողություն:

Комментариев нет:

Отправить комментарий