четверг, 8 ноября 2012 г.

Մի քիչ իմ բլոգի մասին

Ձեզ ուզում եմ պատմել իմ բլոգի մասին... Ավելի շուտ...հմմմմմմ... Դուք հիմա կհասկանաք, թե ես ինչի մասին եմ խոսում:
1. "Օնլայն նկարչություն" բաժնում կարող եք նկարել նկարներ, ներբեռնել ձեր նկարածը կամ ուղղակի նայել, թե ուրիշները իչեր են նկարել:
2. "Օնլայն ռադիո" բաժնում կարող եք լսել ռադիո: Եթե փոփ ոճի երաժշտություն եք սիրում, խորուրդ եմ տալիս միացնեք "Radio Metro" ալիքը:
3. "Օնլայն չատ" բաժնում կարող եք խոսալ ուրիշ մարդկանց հետ, որոնք այդ պահին այդտեղ են:
4. Իմ բլոգը ես պատրաստել եմ Wide Screen, այսինքն մեծ չափսերի էկրանների համար, օրինակ 1366x768 չափսերի համար: Եթե ձեր մոտ փոքր էկրան է, օրինակ 1024x768, սեղմեք Ctrl (Control) կոճակը և Scrolling-ով (ձեր մկնիկի վրա 3-րդ կոճակը - մեջտեղինը) առաջ/ետ պտտացրեք և մեծացրեք/փոքրացրեք իմ բլոգը, տեսնելով նրա ամբողջական տեսքը:
5. Անպայման կարդացեք պանելի վրաի Read Me-ն: Սրտին շատ մոտիկ մի ընդունեք այնտեղ գրվածը... Եթե ուզում եք ես կարող եմ ձեզ օգնել որպեսզի դուքել ձեր բլոգը գեղեցկացնեք:
6. Պանելի ամենավերևը կարող եք լսել Bob Marley - No Woman No Cry երգը:
7. Արխիվում տեսեք իմ բոլոր նյութերը և թողարկած ծրագրերը:
8.պանելից դուրս կարմիր կոճակը ձեզ ցույց կտա, թե տվյալ պահին քանի մարդ է օնլայն իմ բլոգում:
9. Իսկ ամենաներքևը կարող եք տեսնել, թե տվյալ պահին որ երկրներից են մտել իմ բլոգ: Նա ցույց կտա այս ամսվա բոլոր երկրները, որտեղից մտել են իմ բլոգ, իսկ տեսնելու համար, թե տվյալ պահին մտած երկրները, նշված կլինեն:
10. Նաև կարող եք կարդալ իմ բլոգը տարբեր լեզուներով:

2 комментария:

  1. кстате ещо одно вешь, у тебя отсутствуют сверху ссылки на страници, силки на чат, на страници твоих друзей и прочие, у тебя на странице сверху пусто, будь повнимательнее ! и насчет анонимного тоже отличная видумка намного лутще чем обьязать кого то иметь почту где то!

    ОтветитьУдалить
  2. Вообще-то это была ошибка.... Я хотел установить новый шаблон но когда установил у него была другая инструкция и все пошло к черту... Ели смог востоновить сайт.

    ОтветитьУдалить