среда, 21 ноября 2012 г.

Ազատ գոտի - Անօրինական դպրոցական համազգեստ


Մեր սիրելի տիար Բլեյանին հրավիրել են "Ազատ գոտի" հաղորդմանը հյուր, որպեսզի պարզեն, թե ինչու են մեր MSKH-ում (Mkhitar Sebastaci Education Complex) երեխաները հագնվում ազատ, այլ ոչ թե հատուկ դպրոցական հագուստ: Մեր տիարը շատ ճիշտ է ասում, ես նրա ամեն ասած խոսքի հետ համաձայն եմ, իսկ հակառակ կողմը, կոպիտ ասած ուղղակի հիմարություններ էր ասում: Ներքևում կտեսնեք իմ կարծիքը և տեսահոլովակը:
Եկեք պատկերացնենք, որ տիար Բլեյանի կողմը համար 1ն է, իսկ նրան հակառակ կողմը համար 2-ը:
1. Հագուստը մեզ իրար հավասար չի դարձնում, ինչպես ասում էր 2-րդ կողմը - հագուստը մեզ թույլ է տալիս, որպեսզի մենք ցույց տանք մեր ներքին աշխարհը և ավելի ինքնավստահ լինենք խոսակցության մեջ... Համաձայնվեք՝ դուք հաստատ չեք կարողանա վստահ խոսել, եթե նորմալ տեսք չունենաք:
2. Եթե մի օր մեզ ուղղակի արգելեն դպրոց գալ մեր ամենօրյա շորով, երեխաների 50%-ը դպրրոցից դուրս կհեռանա:
3. Ինչ իմաստ ունի արգելել երեխաներին հագնվել ազատ, եթե արգելելուց նրանք դպրոցին հակառակվելու են:
4. 2-րդ կողմի անդամներից մեկը ասելով, որ նա իր դպրոցական տարիքում հանգիստ դպրոցական շորով ուսում է ստացել և չի էլ բողոքել, տրամաբանորեն ասում է, որ իր մանկությունից մինչև հիմա ոչինչ չի փոխվել:
5. Ինչու է պետք արգելել երեխաներին հագնվել ազատ, եթե ո՛չ դպրոցին և ոչ էլ երեխաներին դրանից լավ չի լինելու:
6. Դպրոցը գնում է հագուստը մոտ 30% ավելի էժան, քան թե վաճառում է - Բիզնես բիզնեսի մեջ:
7. Ինչու ծնողները պետք է հավելյալ գումար վճարեն դպրոցական հագուստի համար:
8. Ըստ օրենքի ՀՀ-ում ապրող ցանկացած քաղաքացի ազատ հագնվելու, ցանկացած կրոն ընտրելու և այլն իրավունքներ... Армения - свободная страна !


6 комментариев:

  1. Paron Bleyan@ shat chisht e artahajtvel, hamamit em...

    ОтветитьУдалить
  2. Paron Bleyan@ shat chisht e artahajtvel, hamamit em...

    ОтветитьУдалить
  3. Համամիտ եմ ! Go справедливость :]

    ОтветитьУдалить
  4. Ինչպես կարելի է պրն. Բլեյանի հետ համամիտ չլինել:

    ОтветитьУдалить
  5. Այդպիսի բանն անհնար է. Մեր տիարը միշտ ճիշտ է !

    ОтветитьУдалить
  6. Հա кстати իմ նյութը խնդրում եմ կարդալ և մեկնաբանություն գրել - համամտ եք արդյոք իմ հետ:

    ОтветитьУдалить