воскресенье, 4 ноября 2012 г.

Glock19x9-ի վերջնական տեսակը

Սա է իմ բլոգի վերջնական տեսակը... Ավելացել է HTML կոդ, որը ցույց է տալիս, թե քանի մարդ կա տվյալ պահին կայքում, (ինչպես armblog.net-ում, բայց իմ բլոգինը այնտեղից չի վերցրած) դրա հետ միասին հիմա դուք բլոգի ներքևում կարող եք տեսնել, թե աշխարհի որ կետերից են մտել իմ բլոգ: Նույնպես ես ավելացրել եմ Comment-ներ գրելու նոր հնարավորություն, որտեղ դուք պետք է գրեք քոմենթը, հետո ուղղակի լրացնեք ձեր EMail-ի հասցեն, իսկ JavaScript-ը ձեր փոխարեն կգրի ձեր անունը: Դուք արագ կհասկանաք, թե նա ինչպես է աշխատում... Շատ մարդիկ բողոքում էին, որ քոմենթ ավելացնելու համար անպայման պետք է լինել GMail-ում: Դե, ինչի եք սպասում. ես ձեզ տվեցի այն, ինչ որ ուզում եք: Իսկ հիմա կրկին կխնդրեի ակտիվ լինել իմ բլոգում: Հաջողություն:

Комментариев нет:

Отправить комментарий