пятница, 2 ноября 2012 г.

iOS-ի խաղեր

Իմ ընկերենրից մեկի խնդրանքով, բլոգ եմ գցում IPhone օպերացիոն համակարգի համար խաղեր: Ես ամեն օր կթարմացնեմ թողարկումները մինջև համար տասը... Կամել միանգամից բոլորի լինկերն էլ կդնեմ:
Пожалуй միանգամից բոլորինը կդնեմ, որ ձեզ իզուր տեղը չնյարթայնացնեմ: Ինչու եմ ես ատում iOS-ը՝ որովհետև 1. նրանից համեմատաբար Android OS-ին ավելի դժվար է օգտվելը և ավելի անհասականալի: 2. Դու չես կարողանում մտնել չիպի մեջ և հետևաբար չես կարող համակարգչից ներբեռնել խաղերի APK ֆայլերը ինչպես, որ ես արել էի Android OS-ի խաղերի ժամանակ: URL լինկերը լինելու են բառերի տեսքով... Ինչպես նկատում եք իմ բլոգը թարմացվում է և գեղեցկանում ամեն օր: Դուք ուղղակի Click արեք նշված բառերի վրա: Հաճելի ժամանց եմ մաղթում: Թողարկում 1թողարկում 2թողարկում 3թողարկում 4թողարկում 5թողարկում 6թողարկում 7թողարկում 8թողարկում 9թողարկում 10... Ահա և մեր նյութը մոտեցավ իր տրամաբանական ավարտին: Բայց եթե դուք կարդում եք մինչև այս մասը նշանակում է, որ այս նյութը ձեր դուրը շատ է եկել: Իսկ դա նշանակում է, որ դուք կուրախանաք եթե ես որպես Bonus 2 թողարկումներել դնեմ... Դրա համար ել ես ավելացնում եմ նաև թողարկում համար 11-ը և համար 12-ը... Հաջողություն:


Комментариев нет:

Отправить комментарий